  • Data: 2011-04-08 19:54:02
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/8/2011 2:17 PM, Firankowy potwór wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To gratuluję poczucia humoru, powaliłeś mnie na łopatki i właśnie
    > zaliczam prawdziwego ROTFL'a, Amerykanie na żądanie Polski będą wydawać
    > informację o swoich obywatelach dzikiemu krajowi w Europie, któremu
    > wydaje się, że są to jego obywatela, aha ha ha ha ha ha.

    Będą. Zgodnie z zawartymi dwustronnymi umowami.
    I nie tyle będą, co to robią.
    Zapewniam cie, że amerykanski IRS regularnie przesyła informacje do
    polskiego US na temat osób posiadających polskie obywatelstwo.
    Oczywiscie nie wszystkich jak leci. Dokładnych kryteriów ci nie podam.

    Po za tym ludzie sami na siebie do US donosza niechcący.

    > On się nie uważa za Amerykanina, on nim jest np od trzech pokoleń, to
    > Polsce wydaje się, że on jest Polakiem.

    prawda, tylko prawda i gówno prawda
    on jest obywatelem od trzech pokolen, ale to nie jest to, ze to jest
    jego jedyne obywatelstwo, bo co najmniej od 10 jest równiez obywtelem
    polskim.
    Wiec badz łaskow, nie mówic tylko połowy prawdy , bo tak ci wygodniej.