  • Data: 2011-04-02 09:51:09
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-02 11:43, Shrek pisze:

    > Dobre pytanie. W sumie to bez sensu ten spis.

    "Spis przeprowadza się jako badanie pełne i reprezentacyjne.
    Badanie reprezentacyjne przeprowadza się u osób stale zamieszkałych
    i czasowo przebywających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    których mieszkania zostały wylosowane do tego badania,
    pozostałe osoby objęte są badaniem pełnym.
    Informacja o rodzaju badania jest wyświetlana w
    aplikacji po zalogowaniu i wprowadzeniu adresu zamieszkania."

    --
    spp