  • Data: 2009-03-11 22:52:44
    Temat: Re: Narodowy Spis Powszechny
    Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Mar 2009 22:55:08 +0100, ".B:artek."
    <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    >*piotr'ek* wyskrobał(a):
    >
    >Prosty przykład, żeby lepiej to sobie wyobrazić.
    >
    >Pytanie o liczbę i wiek dzieci. Na tej podstawie można określić tendencję i
    >zapotrzebowanie na żłobki, przedszkola, szkoły na danym obszarze. I można
    >przewidzieć czy jakaś placówka będzie potrzebna, czy na jej miejscu można
    [...]
    >Dzięki temu masz szanse na to, że Twoje dziecko znajdzie żłobek,
    >przedszkole, szkołę w pobliżu domu.
    [...]
    >Pytanie o liczbę samochodów w rodzinie. Na tej podstawie można określić
    >zapotrzebowanie na miejsca parkingowe, drogi itd.
    [...]

    Co za bzdury! Co z tego że te spisy są robione co jakiś czas skoro
    miejsc w przedszkolach i tak nie ma tyle co potrzeba a nowych szkół
    się nie buduje, tak samo jak parkingów (a przynajmniej nie w ilości
    chociażby zbliżonej do potrzeb). Jaki jest stan dróg to też każdy
    widzi...
    To tylko marnotrawstwo naszych pieniędzy i nic więcej!
    --
    A.