    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Narkotyki - ?
    Date: Wed, 12 Nov 2003 10:33:19 +0100

    > Osoby pod wplywe malkocholu tez nie sa w stanie a czesto to robia.

    Napisałem, że branie narkotyków może rodzić zagrożenia - odpisano - a
    jakie? - w domyśle - żadne.
    Napisałem jakie, przykładowo - otrzymałem odpowiedź - "alkohol też".
    Po co pytać "jakie", jeżeli wiadomo?
    Przypomina to odpiowiedź radzieckiego komputera przegrywającego w szachy
    z amerykańskim: "a wy Murzynów bijecie".
    Jeżeli coś niesie zagrożenia, vide wódeczka - po co dodawać do tego
    prochy? A może z instrukcją obsługi, że razem "nie nada"?

    > Dlatego ze sa sotsounowo drogie to ludzie nie maja do nich latwego dostepu.

    Poprzednio padło twierdzenie, że narkotyki osobie nieletniej jest
    łatwiej kupić niż papierosy.Więc jak, łatwo je kupić, czy trudno?
    Mercedesy też są drogie - czy to znaczy, że państwo ma je zapewnić
    każdemu w "odpowiedniej cenie", bo jak nie to będziemy kradli?

    > A amatorzy alkocholowych wrazen nie potrzebuja?

    > Oczywiscie caly czas mam namysli marihuane/hasz a nie jakies chemiczne
    > paskudztwa ktore truja, otumaniaja, sa powodem uzaleznien...

    No, wiesz, to tak jak z piwem, winem i wódką - wszystko jest dla ludzi -
    tyle tylko, że nie dla wszystkich i na pewno nie dla małolatów.
    Kultura spożycia nie stoi jeszcze na tyle wysoko, by w tej akurat
    dziedzinie naśladować najbogatszych.

    Pzdr: Catbert, EHRM