eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawy gwaranacyjne telefonu.Re: Naprawy gwaranacyjne telefonu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@a...no-ip.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawy gwaranacyjne telefonu.
    Date: Thu, 6 Nov 2003 18:00:28 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 25
    Message-ID: <s...@z...router>
    References: <boasef$doi$1@news.onet.pl> <aQ9qb.198748$vL1.2344720@news.chello.at>
    <0...@z...router> <pzlqb.211767$vL1.2509996@news.chello.at>
    <5...@z...router> <bocu33$h5o$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bod0go$3ap$1@news.onet.pl> <2...@z...router>
    <bod2tm$a7g$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm181.omega140.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1068113694 13831 218.186.140.181 (6 Nov 2003 10:14:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Nov 2003 10:14:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:174818
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <bod2tm$a7g$1@news.onet.pl>, Pawel wrote:
    > No to zajebiscie .. z gwarancji wynika ze oni mi bedą ten telefon naprawiac
    > do bolu ... heheh .. nic ne jest wspomniane ile razy moze byc naprawiane to
    > samo :-(((

    No to słuchaj - opinie są tu podzielone, ale na podstawie wcześniejszych
    dyskusji na podobne tematy możemy przyjąć, że w przypadku gdy wybrałeś
    naprawę gwarancyjną, ale reklamacje z jej tytułu, dla tej samej usterki
    (psuje się ciągle to samo, tak?) wykazują się dla ciebie tj konsumenta
    nadmierną uciążliwością, to możesz zmienić tryb składania reklamacji.
    Inaczej mówiąc: złóż kolejną reklamację na której wyraźnie zaznacz że
    składasz z tytułu niezgodności z umową (przykład i podstawę prawną dawałem
    na tej liście dzisiaj). I teraz co powinieneś wiedzieć i zrobić:
    1) sprzedawca (u niego składasz), ma 14 dni kalendarzowych na
    ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli je przekroczy tzn że ją uznał,
    czyli że jeśli będziesz się domagał nowego telefonu to masz go dostać.
    2) niech ci potwierdzą że przyjeli (np. zrób kopie)
    3) jeśli się wyrobią z terminem 14dniowym i stwierdzą że nie wymienią
    a dają do naprawy, to ok, niech naprwią, wolno im. Jeśli teraz popsuje się
    znowu, to możesz już żadać wymiany a oni nie mogą dalej naprawiać.

    Słowem na razie p.1 i 2 a potem daj znać co się dzieje.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1