eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa sprzętu i rękojmia › Re: Naprawa sprzętu i rękojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!193.141.40.65.MISMATCH!npeer.de.kpn-eurorings.net
    !npeer-ng0.de.kpn-eurorings.net!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
    .pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 28 Jan 2013 21:56:56 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Naprawa sprzętu i rękojmia
    In-Reply-To: <5106c539$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1301282152530.2796@quad>
    References: <5106c539$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1359406626 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 83.15.167.123:64428
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714382
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 28 Jan 2013, Mario wrote:

    > Witam.
    >
    > Firma X zgłosiła się do Serwisu Y z prośbą o naprawę dwóch urządzeń.
    > Sami dostarczyli sprzęty, zlecili naprawę dwóch usterek A i B.

    Na piśmie?

    > Okazało się, że naprawa usterki A jest prosta, naprawa usterki B także nie
    > jest trudna lecz wiąże się z ryzykiem. Jeśli drugiej usterki nie załatwi się
    > kompleksowo może się powtarzać. kompleksowo oznacza, że należało także
    > wymienić jeden z dość drogich elementów.
    >
    > Firma X nie zdecydowała się na wymianę tego dodatkowego elementu.

    Na piśmie?

    > - jak najlepiej ugryźć temat i na czym się skupić?

    Zakładam że opis jest prawdziwy (rzecz jasna opis drugiej strony
    będzie diametralnie inny) - to podstawowym problemem jest brak dowodu :(
    Pytanie nie brzmi kto ma rację, tylko jak (czym) to udowodnić.
    X przedstawia zlecenie...

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1