eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa sprzętu i rękojmiaRe: Naprawa sprzętu i rękojmia
  • Data: 2013-01-28 21:56:56
    Temat: Re: Naprawa sprzętu i rękojmia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 28 Jan 2013, Mario wrote:

    > Witam.
    >
    > Firma X zgłosiła się do Serwisu Y z prośbą o naprawę dwóch urządzeń.
    > Sami dostarczyli sprzęty, zlecili naprawę dwóch usterek A i B.

    Na piśmie?

    > Okazało się, że naprawa usterki A jest prosta, naprawa usterki B także nie
    > jest trudna lecz wiąże się z ryzykiem. Jeśli drugiej usterki nie załatwi się
    > kompleksowo może się powtarzać. kompleksowo oznacza, że należało także
    > wymienić jeden z dość drogich elementów.
    >
    > Firma X nie zdecydowała się na wymianę tego dodatkowego elementu.

    Na piśmie?

    > - jak najlepiej ugryźć temat i na czym się skupić?

    Zakładam że opis jest prawdziwy (rzecz jasna opis drugiej strony
    będzie diametralnie inny) - to podstawowym problemem jest brak dowodu :(
    Pytanie nie brzmi kto ma rację, tylko jak (czym) to udowodnić.
    X przedstawia zlecenie...

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1