eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa pseudo gwarancyjna...Re: Naprawa pseudo gwarancyjna...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.one
    t.pl
    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa pseudo gwarancyjna...
    Date: 21 May 2003 20:13:15 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 31
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    References: <bage1c$h6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1053540795 25050 192.168.240.245 (21 May 2003 18:13:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 May 2003 18:13:15 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 80.55.148.222, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:146536
    [ ukryj nagłówki ]

    PO PIERWSZE SPRZEDAWCA NIE MUSI DAWAĆ GWARANCJI. JEŻELI KUPUJĄC TOWAR NIE
    OTRZYMUJEMY GWARANCJI OCZYWIŚCIE PO POLSKU OBOWIĄZUJE NAS RĘKOJMIA (PRZY
    TOWARZE ZAKUPIONYM PRZED 1 LUTYM TEGO ROKU)
    Z reguły samo rozkręcenie nie powoduje utraty gwarancji, chyba, że jest to
    > Sprzęt, na którym "ciąży" utrata gwarancji z tytułu
    > "rozkręcenia" musi być zaplombowany. W momencie przekazywania sprzetu do
    > naprawy przyjmujący musi odnotowac ten fakt, czy plomba była, czy nie była
    > naruszona.
    > Jeżeli to nie zostało dopilnowane, to jest to problem wyłącznie
    > przyjmującego taki sprzęt. Wszystko musi być opisane w tzw.karcie
    > gwarancyjnej (takową dobrze jest przeczytać przed kupnem - a!!! powinna być
    > napisana w języku polskim, jak dają w zamian za to jakieś Warranty ect. to
    > znaczy, że sprzedający łamie odpowiednie ustawy)
    >
    > Otrzymaną odpowiedź odmowną można spokojnie zaskarżyć tj. odwołać się do np.
    > rzecznika praw konsumenta ect.
    JEŻELI W CIĄGU 2 TYGODNI OD DOSTARCZENIA MYSZKI DO NAPRAWY (DATA Z KWITU) NIE
    BYŁO PISEMNEGO POWIADOMIENIA O ODRZUCENIU REKLAMACJI TO SPRZEDAWCA MA
    POZAMIATANE RESZTA SIĘ NIE LICZY. MUSISZ SOBIE TYLKO WZIĄĆ POD UWAGĘ, ŻE
    JEŻELI FIRMA WYSŁAŁA W 14TYM DNIU TO ZA 3-4 DNI DOJDZIE DO POSZKODOWANEGO.

    NIERAZ WYSTARCZY PISMO W 2 KOPIACH I PROŚBA NA PIŚMIE O POTWIERDZENIE
    NIEDOTRZYMONIA TERMINU PAPIER PRZYJMIE WSZYSTKO ALE I LECZY Z WIELU CHORÓB
    ZŁYCH SPRZEDAWCÓW
    > A co to za firma która tak olewa swoich klientów? Chętnie omijałbym ją w
    > przyszłości ;-)
    DZIWNA TO FIRMA BO W NORMALNEJ FIRMIE NIKT NIE ROBI PROBLEMÓW Z MYSZKĄI ALBO
    NAPRAWDĘ JEST TAM NAMIESZANE WE FLAKCH ALBO ..... ŻLE WYDAŁ PIENIĄDZE.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1