eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjnaRe: Naprawa gwarancyjna
  • Data: 2003-05-13 20:59:01
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AtX wrote:
    > Klient oddał do naprawy komputer, po naprawie a raczej wymianie podzespolu
    > na nowy komputer jest juz do odebrnaia. Klient nie zjawia sie po niego przez
    > 2 miesiace, czy w takim wypadku istnieje jakis okres po ktorym sprzet
    > nieodebrany przechodzi na wlasnosc serwisu?

    Nie.


    > Od kiedy biegnie nowa gwaracja czy od odebrania sprzety przez klienta czy
    > tez np po 7 dniach od powiadomienia klienta ze jego sprzet juz jest do
    > odbioru??

    "od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy
    naprawionej" - art.581§1 kc, ale... jeśli klient nie zgłasza się, to
    liczyłbym od momentu jego zwłoki.


    > Czy serwis ma prawo do naliczania oplat za przechowywanie sprzetu
    > jesli tak to po jakim okresie mozna zaczac je naliczac.


    Można żądać naprawienia szkody - ale trzeba ją jakoś wykazać.
    Teoretycznie można złożyć komputer do depozytu sądowego, ale czy sąd
    będzie chciał ją przyjąć?

    I jakoś trzeba wykazać, że klient wiedział o tym, że rzecz jest
    naprawiona i czeka na odbiór.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1