  • Data: 2011-12-29 12:30:47
    Temat: Re: Naprawa bledu administracji
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-29 13:21, Bydlę pisze:

    > Potwierdzili w 1978 roku, że metraż jest inny?
    > A jest?
    > (a swoją drogą język polski tam raczej nie robi...)

    > I metraż w papierach zgadza się z tym z 1978?
    > I mieszkania, i korytarza?

    > A ja nie łapię gdzie jest błąd.
    > Skoro ~35 lat temu zmierzyli, że jest dobrze, to skąd nagle podejrzenie,
    > że jest źle?

    Chodzi o to, ze w 1978 czesc mieszakncow zrobila sobie taki myk i
    przesunela drzwi od mieszkania o jakies 5-6m2.
    Teraz przypomnialo sie to administracji.
    Ja wprowadzilem sie w 1990 i "na szybko", zanim podpisalem prot.
    mierzylem pomieszczenia i mniej wiecej (centymetry) zgadzalo sie.
    Zreszta zanim przekazali mi chalupe, zrobili jakis tam remoncik i
    pomierzyli. Prot zd.-odb sporzadzony byl 12 lat PO akcji przesuwania
    drzwi.

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien