  • Data: 2011-12-29 13:11:51
    Temat: Re: Naprawa bledu administracji
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-29 13:40, jureq pisze:

    > No to teraz jeszcze sprawdź i odpowiedz na pytanie: od jakiej powierzchni
    > naliczają ci czynsz i opłaty: od rzeczywistej czy tej "starej" bez
    > korytarza?

    No przeciez pisalem ze pomiar zgada sie z prot. i z takim czynszem jade.
    Mam wrazenie ze nie zwrocili uwagi na date przyjecia przeze mnie lokalu
    i pojechali defaultowo po wszystkich (44) lokalach.
    Facet podczas rozmowy via fon mowi, ze nie sprawdzal tego ale pismo
    podpisal.
    Co za bajzel.

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien