eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? › Re: Napisałem skargę do inspektoratu...co z tego bedzie..zobaczymy
    From: r...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Napisałem skargę do inspektoratu...co z tego bedzie..zobaczymy
    Date: 2 Nov 2004 17:25:30 +0100

    > Która ustawa? Który artykuł? A jeśliby byli tam czterej policjanci to
    > wszyscy mieliby Ci się przedstawić? Proponowali 2 mandaty?
    > Nie! Tylko jeden przeprowadzał czynności służbowe z Tobą.
    > A więc pudło na samym początku skarg.
    ROZPORZADZENIE MINISTRA SPRAW WEWNETRZNYCH I ADMINISTRACJI 1) z dnia 30 grudnia
    2002 r.
    w sprawie kontroli ruchu drogowego

    § 5. 1. Policjant, po zatrzymaniu pojazdu, podaje kierujacemu stopien, imie i
    nazwisko oraz przyczyne zatrzymania, a ponadto:
    policjant umundurowany okazuje legitymacje sluzbowa na zadanie kontrolowanego
    uczestnika ruchu;
    policjant nieumundurowany okazuje legitymacje sluzbowa bez wezwania.
    2. Legitymacje sluzbowa okazuje sie w sposób umozliwiajacy kontrolowanemu
    uczestnikowi ruchu odczytanie numeru sluzbowego policjanta oraz nazwy organu,
    który wydal legitymacje.

    Obaj policjanci przeprowadzali czynnosci słuzbowe, czytali moje dokumenty,
    pouczali mnie. Drugi policjant nie spał na fotelu w radiowozie. Gdyby tam
    został i drzemał, nie żądałbym od niego danych słuzbowych (policjant
    umundurowany okazuje legitymacje sluzbowa na zadanie kontrolowanego uczestnika
    ruchu)

    > Przedstawią w sądzie.

    Tak i przegrają :))

    > Twój problem.

    Juz wiem :))

    > Dowiesz się w sądzie.

    Będzie ciekawie :))

    > Stawisz się w sądzie, łaski nie robisz;)))

    Oni też :)))