eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? › Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
  • Data: 2004-11-02 16:17:06
    Temat: Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeju, strasznie miałem długi post do cięcia..raptem 5-6 linijek...
    Mam wrażenie,ze ta sytuacja jakos Ciebie dotyka, przyczepiasz się w podobny
    sposób...

    A przy okazji ciekawostaka, pojechałem dzisiaj zrobic zdjęcia i ...tak jak
    myslałem, znak w cudowny sposób się naprawił :)) Wczoraj panowie policjanci
    mówili o swoim honorze, ze beda zeznawać w sadzie pod przysiega...ciekawe co
    powiedzą o tym znaku, mam wątpliwosci do ich honoru...ale zobaczymy. Ciekawe
    zreszta czy nie będa się bali mówić nie prawdy ( czego nie zakładam) bo troche
    ryzykują , składanie fałszywych zeznań to juz gorsza spraw...bo ja mam kilku
    swiadków, zresztą napewno się domyslaja kogo...jednak , nie zdradę więcej...oni
    tez czytają tę grupę, byc może. Zalazłem tez człowieka, który widział jak ten
    znak w cudowny sposób się prostował :))
    Czy domaganie się sprawiedliwosci i swoich praw to pieniactwo ?

    pozdrawiam

    Wiesiek

    PS. Drugi policjant brał aktywny udział w tamtym zdarzeniu, nie siedział cicho
    w radiowozie.