  • Data: 2005-11-02 20:01:10
    Temat: Re: Napisałem remake starej gry - co z prawami autorskimi?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):

    > W związku z tym mam pytanie:
    > Czy firma A. lub pan J. mogą rościć do mnie jakieś pretensje o część udziału
    > w zyskach z remake'u tej gry?

    Conajmniej o sama grafike i uklad poziomow, ktorych autorem jest J i
    zapewne posiada do tego prawa majatkowe.

    Co do pomyslu, engine-u gry itp to mozna sie chyba spierac, bo:
    "Ochroną objęty może być wyłącznie sposób wyrażenia; nie są objęte
    ochroną odkrycia, idee, procedury, metody i zasady działania oraz
    koncepcje matematyczne."