  • From: "AndyZ" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Napad! I co dalej?
    Date: Tue, 24 Feb 2004 22:52:20 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Faktycznie, więc skoro Policjant tak powiedział, więc pewnie musiało dojść
    > do kwalifikowanej postaci rozboju, a więc musieli mieć jakieś narzędzie
    > niebezpieczne albo działać w sposób zagrażający życiu. Bo innej
    > kwalifikacji na podstawie opisu kolegi nie wyobrażam sobie.

    Nie mieli żadnych narzędzi. Obyło się też bez odbukcji, bo nie było by co
    pokazywać lekarzowi (teraz jest jeden siniak, ale wtedy pewnie go jeszcze
    nie było).
    Wczoraj w gazecie była wzmianka o tym napadzie. Jak zwykle znacznie
    przesadzona :)
    Ale przeczytałem, że Policjanci też zostali zaatakowani przy zatrzymywaniu.
    Sprawcy byli pod wpływem alkoholu (ok.1.5 promila).

    Andy