  • Data: 2002-12-03 21:47:24
    Temat: Re: Namierzył mnie FOTORADAR
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszelkie porady bardzo mile widziane.

    Jestem właścicielem firmy w której był podobny przypadek. Zrobiono zdjęcie
    samochodu firmowego na skrzyżowanie /od tyłu/ i nie było widać kierowcy.
    Straż miejska wezwała firmę do podania kto tego dnia o tej godzinie
    prowadził samochód. Możliwych kierowców było 3, żaden na 100% nie chciał się
    przyznać. Złożyłem na piśmie stosowne wyjaśnienia. Skierowali sprawę do
    kolegium dla mnie jako właściciela. Kolegium wszystkiego wysłuchało, pytało
    się głównie o moje dochody a na koniec pani przewodnicząca oznajmiła mi, że
    na mnie spoczywa odpowiedzialność za brak organizacji w firmie z powodu
    której nie można jednoznacznie stwierdzić kto kierował pojazdem.Biorąc pod
    uwagę niekaralność, skruchę itp. - uznano mnie winnym i zasądzono zwrot
    kosztów postępowania ok 17 zł.
    Kosztowało to 2 pisma do straży miejskiej, 1 przesłuchanie w straży
    miejskiej 1,5 godz. kolegium i 17 zł. Od tej pory jest książka do której
    kierowcy się wpisują

    BogdanK