    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Date: Thu, 05 Oct 2006 20:07:41 +0200
    <1...@4...net> <4...@g...pl>
    <efrmqa$du8$1@inews.gazeta.pl> <efro3n$2su$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <efrora$m06$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eftcv3$osh$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eftlq6$58u$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eg02oj$mo6$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eg0do5$bfu$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eg121q$8p3$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <r...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <0...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <q...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <l...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <2...@n...lechistan.com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Periodyków nie czytuję, strony nie odwiedzam. Ale że link do ściągnięcia
    > programu podaje strona sejmu, to zakładam, że darmowy.

    No to jestes kryty. Wytlumaczysz sie z tego. I jeszcze potem wywalczysz
    odszkodowanie. Tak jak koles, co "ukradl teledysk depeche mode" --
    zdarza sie, ze nadgorliwy niekumaty, potrzebujacy sie wykazac
    funkcjonariusz przegnie pale. Ale ani to nie jest ragula, anie nie
    zdarza sie raz na miesiac.

    > A może to sejmowa prowokacja? ;->

    Do dyskusji o polityce mnei nie wciagniesz... ;)

    > A nie jest?

    A jest?

    > AS mnie nie interesował, bo do formatu PDF czuję głęboką odrazę.

    Całkowicie niesłuszną ;) Ale ja wiem z czego ona wynika (z
    niezrozumienia idei ;)

    > Muszę znać lokalne przepisy.

    EEeeee, wcale nie musisz. Jedyne co to dobrze, zebys ich nie lamal ;]

    > Przeczytaj ustawę.

    O?

    > A ty masz nadmiarowy chromosom.

    Wole miec nadmiarowy chromosom niz niedostatek neuronów ;PPPPPPPP

    > *plonk*

    pląk ;)

    > Ale nie wolno ich zdobywać nielegalnie.

    No chyba, ze juz sa zdobyte. ;)

    > Analogia do braków technicznych i szkoleniowych, jakie istnieją w
    > przypadku ewentualnej kontroli komputerów.

    Aha. No to zle, jesli policja sie nie umie nimi posluzyc. Ale od tego sa
    szkolenia policji z obslugi alkomatow i z obslugi operacji kontroli
    oprogramowania. Z tego co pamietam "szalenczych kontroli medialnych" na
    poczatku bylo wiecej (tych blednych lub zle przeprowadzonych).

    > Tak, zdecydowanie *plonk*...

    Żegnam ;)

    (w sumie po co pisalem tyle w tym Re: skoro mnie nei przeczytasz,
    ech...)

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest