    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nalot ITD na autokar rejsowy
    Date: Tue, 12 Feb 2013 10:09:23 +0100

    W dniu 2013-02-11 12:44, news pisze:

    > Z ciekawości spytam, co oni robili przez te całe trzy godziny, co tam ci
    > kontrolowali?
    To była "wspólna" kontrola ITD + SG (celna), kontrola nie tylko czasu
    jazdy ale i papierów do wszystkiego na aucie (kilkadziesiąt paczek i ich
    listów przewozowych, w tym urządzenia zawierające twarde rozwiązania
    kryptograficzne, które mają specjalne wymagania prawne), a najwięcej
    czasu zeszło bo przyczepili się do nagranych płyt cdr/dvdr z software.
    Tak się składa że robię dla pewnej dużej firmy rzeczy związane z
    bankami, np i dostaje od firmy "tu masz cdr z aktualizacją
    oprogramowania do wgrania na wszystkie bankomaty", oczywiście wszystko
    tajne przez poufne, weksel na milion milionów w razie wycieku softu itd.
    A tu mi SG- służba celna chce to rekwirować do ekspertyzy, bo 'jakieś
    nagrane cdr to pewnie piraty', więc przepychanka z dzwonieniem do
    centrali itd.

    > Czy można odmówić takiej kontroli?
    To spróbuj odmówić kontroli drogowej zwykłej drogówki...

    > Jednak jadąc przez cała Polską z w piatek z towarem i robiąc sobie tylko
    > 3 godziny zapasu to tak ruletka- szczególnie zimą.
    Przypadek nie odbywał się zimą, a wyglądało to tak, że zostało mi
    ostatnie 80km, była godzina 11:30 w piątek - dobra pora. A tu po 3h
    kontroli była już 14:30, nim przejechałem te 80km to już wyszła 16:00 a
    o 16tej firma zamykana, że piątek - to pewnie 15minut wcześniej się
    wszyscy urwali bo weekend, i pocałowałem klamkę.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173