  • Data: 2012-07-05 00:06:24
    Temat: Re: Naklejki firm ochroniarskich ;)
    Od: "vitek" <v...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądzimy, że złodzieje mają swoje wtyczki w firmach ochroniarskich i
    > doskonale wiedzą, który obiekt jest faktycznie chroniony, a który tylko
    > dla picu.
    > Co do wykorzystywania znaku graficznego bez zgody firmy, to już Ci
    > napisano.

    A czy ja ten znak wykorzystuje w celach komercyjnych? Nie mam tam swojej
    siedziby solid security, nie prowadzę firmy ochroniarskiej. Po prostu jestem
    fanem solid security i wywieszam ich logo. Gdybym na okno przykleił sobie
    znaczek adidas to jakie prawo bym złamał? Proszę o konkretne paragrafy, bo z
    ustawy o prawach autorskich i pokrewnych to chyba nic nie podpada.