  • Data: 2005-04-01 09:11:07
    Temat: Re: Naklejka systemowa na laptopie
    Od: "Audyt" <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yanek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:233a.00000320.424cfeb6@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Zamierzam kupic sobie laptopa.
    > Ma on naklejona naklejke systemowa XP Pro. Nie wiem czy jest to OEM czy
    > pelna
    > wersja.

    Jest to wersja OEM.

    > Jak wyglada sprawa legalnosci takiego systemu?

    Sama naklejka to za malo. Potrzebna jest jeszcze faktura zakupu

    > Co daje mi tak naprawde ta naklejka?

    Naklejka plus faktura zakupu, na ktorej bedzie wyraznie napisane, ze zawiera
    system WinXP OEM daje Ci gwarancje legalnosci.

    W czasie kontroli sprawdza sie i naklejki i faktury zakupowe. Bez faktury, a
    tylko z naklejka niie powinno wydac sie certyfikatu legalnosci

    Pozdrawiam
    Maria Kossowska
    md5.pl IT Service Support
    http://www.md5.pl