  • Data: 2009-09-20 18:45:21
    Temat: Re: Nakłanianie do przestępstwa w TVP ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    andreas pisze:

    > w magiczny sposób wyeliminuje ryzyko kursowe. No bo jak czegoś nie widać
    > to tego nie ma, no nie ;)
    >
    > Przyznam się sczerze, że po dziecinnemu liczyłem właśnie na to, że jak
    > znikną kursy to i znikną różnice między nimi, więc i konieczność
    > ubezpieczenia się. Czegoś nie przewidziałem?

    Niestety, ale jakbyś się nie wyobracał to dupa będzie zawsze z tyłu.

    Zmiany kursów walut nie są tu przyczyną - są skutkiem.
    Przyczyny które obecnie powodują zmiany kursów nadal pozostaną i nadal
    będą działać.
    Tyle że skutki wyjdą z innej strony - mniej dotykającej eksporterów i
    importerów, a bardziej dotykająca wszystkich.

    > Wspólna waluta na całej Ziemi jest tylko kwestią czasu.

    Taaa... Taaa... Najpierw Esperanto, a teraz wspólna waluta.