  • Data: 2005-11-16 19:41:02
    Temat: Re: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym.
    Od: "joszi" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:437b7fe9$1@news.home.net.pl...

    > Toż to jakieś brednie. Jeśli masz zachowane to pismo, gdzie zawarte są w/w
    > piramidalne bzdury, możesz uderzać do prokuratora.

    Cytuję treść listu do mnie z firmy Y1:

    --------------------------------------------- poczatek
    Z przykrością zawiadamiamy, iż w związku z brakiem reakcji z Pana strony na wezwanie
    do zapłaty z dnia 13 maja 2004 roku , zmuszeni byliśmy do wypełnienia weksla in
    blanco z Pana wystawienia i wystąpienia o wydanie nakazu zapłaty w trybie nakazowym.
    Po jego otrzymaniu wystąpimy do komornika o zajęcie nieruchomości w miejscu
    zamieszkania oraz zajęcie dochodu. Koszty dodatkowe naliczone w związku z egzekucją
    obciążą Pana.

    Zaznaczyć warto że nigdy nie podpisywałem żadnego weksla..
    List wyżej cytowany uznałem za śmieszny i puściłem w niepamięć.
    Nigdy żadnego komornika też nikt mi nie przysłał.

    Posiadam ten list z pieczątką firmy i podpisem dyrektora firmy Y1

    Pozdrawiam
    Krzysztof Ł.