  • Data: 2012-06-25 11:33:39
    Temat: Re: Najwyższa emerytura w Polsce
    Od: "t-1" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e53d1256-2c7b-44d6-a0a8-68968b5e021a@q29g2000vb
    y.googlegroups.com...

    > Oznacza to również że najwyższa emerytura płatna przez ZUS
    > jest wyraźnie ograniczona i na pewno nie wynosi 13.900 zł tylko znacznie
    > mniej.

    Czyli tutaj:

    http://aleksanderpinski.nowyekran.pl/post/58703,13-9
    -tys-zl-miesiecznie-najwyzsza-emerytura-w-polsce

    kłamią, pracownik ZUS-u okłamał Weissa czy może tę emeryturę wypłacają
    komuś jakoś "na lewo"?
    Na stronie, którą podałem, jest też działający link do nagrania
    rozmowy między Weissem a pracownikiem.

    Nieznam się na tym, ale może chodzić np. o emeryturę wypracowaną za granicą
    i tylko wypłacaną na mocy jakiś porozumień przez ZUS (pośrednictwo)
    obywatelowi, który wrócił do kraju.

    t-1