    From: kam <x#k...@w...pl#x>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie w sadzie
    Date: Thu, 14 Jun 2007 22:49:16 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > W sumie mnie przekonaliście. Choć to moim zdaniem trochę anachroniczne.
    > Zresztą uważam, że sporządzanie pisanych protokołów też jest trochę
    > anachronizmem. Ciekawy jestem kiedy ktoś wreszcie wpadnie na pomysł, ze
    > o wiele lepiej po prostu nagrać przebieg rozprawy. odpadną wszelkie
    > problemy kto, kiedy i co powiedział.

    Mam nadzieję że ten nagrany protokół zostałby potem przelany na papier?
    Bo nie bardzo widzę pracę na nagraniach... Zarówno w I jak i II instancji.
    Ale w bardziej skomplikowanej sprawie, przy dużej liczbie
    przesłuchiwanych jestem za. Choć mam pewne wątpliwości organizacyjne.
    Kto odpowiadałby za spisanie nagrania? Bo jeśli po rozprawie miałbym
    jeszcze sprawdzać wierność zapisów to dziękuję za to 'ułatwienie'. Może
    wystarczyłby odpowiedni protokolant?
    Poza tym pewnie wiesz że na rozprawie dzieje się wiele rzeczy które nie
    do końca znajdując podstawę w przepisach a jednak bez nich nie do końca
    by to wszystko działało...

    KG