eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-12-11 20:25:42
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Znam osobę, która regularnie korzysta z usługi "przesyłki konduktorskie"
    PKP, polegającej na przewiezieniu przez kierownika pociągu niewielkiej
    przesyłki odpłatnie 25zł za pokwitowaniem.
    Aby nie biegać po dworcach po nocy koleś zleca odebranie przesyłki w
    stacjonarnym punkcie przesyłek, których jest w Polsce trochę na prawie
    każdej większej stacji. Koleś nagrywał każde zlecenie odebrania składane
    telefonicznie. Kilka razy pracownik punktu zaspał, nie wyszedł na pociąg =
    nie odebrał przesyłki, czyli zgodnie z regulaminem - przesyłka pojechała do
    stacji końcowej/granicznej biegu pociągu.
    To, ze miał nagranie zlecenie nic mu nie dało, bo ważne papiery pojechały
    do końca i nie było ich tam, gdzie być powinny, trminy minęły, a gość z
    punktu powiedział, ze to nie on, żadnego zlecenia nie było więc na pociąg
    nie wyszedł.

    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1