eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantemRe: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
  • Data: 2006-12-11 13:12:18
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cezary wrote:
    > Witam!
    > Zgłaszając awarię urządzenia konsultantowi pewnej firmy poinformowałem go
    > że będę nagrywał rozmowę. On nie wyraził zgody na nagrywanie.
    > Pytania:
    > 1. Czy nie uzyskawszy jego zgody mogę zgodnie z prawem nagrać rozmowę
    > (osoba prywatna-firma)?

    Oczywiście.

    > 2. Czy mogę taką rozmowę potem wykorzystać jako dowód?

    Wszystko możesz wykorzystać jako dowód, nawet coś uzyskane w poprzez
    czyn zabroniony :)

    To Polska, nie USA - sędzia przyjmuje dowód lub nie tylko na podstawie
    jego wiarygodności, a nie etyczności uzyskania ;)

    > 3. Może ktoś podeśle linkę do odpowiednich uregulowań prawnych?

    Do pierwszego pytania? Nie ma. I działa zasada "co nie jest zabronione -
    jest dozwolone".

    Nie ma zakazu nagrywania. Nie ma nakazu informowania. EOT.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1