    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagminne zastawianie garaży [długie]
    Date: Sun, 03 Sep 2006 00:26:17 +0200

    Jotte napisał(a):

    > Istotnie, jest taka możliwość. Ale czy pchanie własnego samochodu bo
    > przez debila to jest normalne i jak człowiek?
    > W każdym razie musiałoby to powoda tej czynności jeszcze drożej kosztować.

    Na policje czy straz miejska mozna czekac baaardzo dlugo. Oczywiscie
    zastawiajacemu nalezy sie mandat ale niesprawnosc sluzb porzadkowych
    czyni ta naleznosc bardzo iluzoryczna. Dotknac cudzego samochodu za
    bardzo nie mozna - mozna by obfotografowac i potem dochodzic od
    wlasciciela na drodze sadowej strat jezeli mozna by je bylo wykazac ale
    nie kazdy moze iles tam minut spoznienia przelozyc na zlotowki.

    Jest tak, ze wiemy jak POWINNO byc i widzimy jak JEST. Jak dzwonilem do
    strazy miejskiej zeby przyjechala zrobic cos z busikiem, ktory zastawial
    brame wyjazdowa to czekalem 30 minut az kierowca busika sie pojawil i
    odjechal a mi pozostalo juz tylko zadzwonic do strazy miejskiej ze moga
    sie nie spieszyc. Wtedy spoznienie sie nic mnie nie kosztowalo :)