    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagminne zastawianie garaży [długie]
    Date: Sat, 2 Sep 2006 22:39:24 +0200

    W wiadomości news:edcjmi$d1q$1@atlantis.news.tpi.pl Krzysztof Winnicki
    <k...@g...pl> pisze:

    > Mimo iz nie ma tam zadnego znaku, to przeciez widac
    > ze stawiajac tam samochod, uniemozliwia sie korzystanie
    > z garazu.
    > Jakie mamy prawa ? Jakie mozliwosci ?
    Z podobnym problemem często spotykam się (i zapewne nie tylko ja) na
    parkingach pod blokiem, przy supermarketach itp.
    Polega ona na tym, że powracając do prawidłowo zaparkowanego auta zastaje
    się samochód zaparkowany po lewej stronie w odległości uniemożliwiającej
    swobodne "wsiąście" kierowcy lub wręcz je uniemożliwiający. Sądzę, że
    niewiele osób ma zwyczaj polerować ubraniem swój, a tym bardziej cudzy
    pojazd.
    W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak wsiąść prawą stroną a
    następnie wykonać ćwiczenie gimnastyczne umożliwiajace przesiadkę na miejsce
    kierowcy.
    Uważam jednak, że zmuszanie kierowcy do wykonania tej ewolucji nie może być
    bezpłatne ani tanie. Popieram zatem i chętnie przyłączam się do kierowców
    zmuszających bezmyślnie parkujących do ponoszenia kosztów związanych z tego
    typu zachowaniami.

    Jotte