  • Data: 2006-09-02 19:53:09
    Temat: Re: Nagminne zastawianie garaży [długie]
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Błąd, możesz oberwać za zakłocanie spokoju.
    > Zamiast tego dzwoń do straży miejskiej lub policji.

    Cisza nocna jest w sumie od 22...
    chociaz sytuacje takie zdarzały się też o północy, ale wtedy
    odbyło się bez trąbienia, jedynie przepchałem samochód kilka metrów
    dalej, bo akurat się udało.

    > I tak byś zapłacił i tak. A poza tym dokąd chciałbyś to wywieźć?

    Nie wiem, na części gdzieś czy jak... :)))
    A tak na serio, wystarczyło by gdzieś na pobliski
    parking, albo parking policyjny, ale nie, tam chyba by
    go nie przyjeli.

    No dobra, ale co w takim razie może zrobić policja albo straż miejska
    po przybyciu na miejsce. Wystawić mandat ? Za co, bo zakazu parkowania
    tam przecież nie ma. To mi wcale nie pomaga.
    Lawety też nie wezmą bo nie mają podstawy prawnej.

    Więc ?

    pozdr.
    kw