  • Data: 2006-09-02 20:12:43
    Temat: Re: Nagminne zastawianie garaży [długie]
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A właściciel zgłosi kradzież.

    A niech zgłasza, a to że zapomniał że zaparkował na innym parkingu
    to już jego problem :))

    > Mogą wystarczająco dużo, ale mandaty powinny wystarczyć.

    Niby wszystko fajnie, ale na dobra sprawę, gdybym miał czekać
    godzine zanim przyjadą, to już chyba wolę podpiąć linkę holowniczą
    i go na siłe przestawić. Oczywiście po wcześniejszym obtrąbieniu.

    Przed chwilą Witek zaproponował mi dosyć ciekawe rozwiązanie,
    zdążyłem już znaleźć przykłady takich tablic.

    Miejmy nadzieje, że pomoże.

    pozdr.
    kw