  • Data: 2020-12-29 15:13:49
    Temat: Re: Nadejdzie tsunami śmiertelności. Na raka.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a) :
    > Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

    log-i-70-pacjen

    > Nadejdzie?
    > W ostatnich 10 latach w Polsce umierało niecałe 400 tys osób rocznie.
    > W tym roku umrze zapewne niecałe 500 tysiecy...

    Takiej Rosji, w dzisiejszym artykule chyba z wp, przypisuje się
    obecnie 250 000 zmarłych więcej niż bywało dotąd. Od marca. I
    określa ich jako poboczne ofiary sparaliżowanego systemu zdrowia.
    Nie chce mi się szukać ile prawdy w tych liczbach.

    To że paraliż opieki zdrowotnej u nas też wystąpił, to już nie
    pisali. To niezgodne z linią wiadomej partii.

    Za to w innym artykule sprzed tygodnia, piszą o nieodbytych w
    Kaczolandzie badaniach. Tylko do września:
    150 000 gastroskopii, 90 000 kolonoskopii, 50 000 mammografii, 38
    000 koronografii.
    I ten schowany pod wodę trup kiedyś wypłynie. Może już wypływa od
    października, zwiększając liczbę "koronododatnich ale bezobjawowych".
    https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-mniej-badan-dia
    gnostycznych-w-dobie-pandemii-to-dane-o-ktorych-sie-
    nie-mowi-6588679876238144a

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65