  • Data: 2006-06-18 19:55:35
    Temat: Re: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18 Jun 2006 21:03:07 +0200, s...@m...com napisał(a):

    > szkoda że z wozu transmisyjnego do studia nie nadają na pmr, bo mozna by sie
    > włączyc:)

    szkoda
    czytałem strony UKE, niestety trafiłem tylko na rozporządzenie, że 8
    kanałów PMR jest dostepne dla wszystkich, nic nie ma o komercyjności itd.
    a to jest tematem tego wątku.

    program "idealna niania", nie mylić z serialem "Niania", nagrywają
    off-line, niby na żywo, niby naturalnie, ale na pmr słychać jak sterują
    dzieciakami i uczestnikami.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net