eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNachalne... pytanie o mozliwosc przyslania reklamyRe: Nachalne... pytanie o mozliwosc przyslania reklamy
  • Data: 2012-09-12 15:08:53
    Temat: Re: Nachalne... pytanie o mozliwosc przyslania reklamy
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-09-12 13:15, Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:k2pq0v$ad5$1@cougar.axelspringer.pl...
    >> On 2012-09-12 12:47:44 +0200, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:
    >>
    >>> Użytkownik "TrzyLinie" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:k2pokf$ch8$1@dont-email.me...
    >>>>
    >>>> W dniu 2012-09-12 11:35, Robert Tomasik napisał(a):
    >>>>> Użytkownik "cos" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:50504a45$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>>> W dniu 2012-09-12 10:17, Ajgor pisze:
    >>>>>>> Czy taka forma "pytania" doklejonego do rzeczywistej reklamy jest zgodna z
    >>>>>>> prawem?
    >>>>>>
    >>>>>> Nie jest.
    >>>>>> W pytaniu nie powinno być, żadnych informacji czego reklama/oferta ma
    dotyczyć.
    >>>>> To też niefunkcjonalne. Sensowne pytanie tego typu - moim zdaniem - to krótka
    informacja o profilu. Czyli przykładowo: Jesteśmy hurtownią cukierków. Czy życzy pan
    sobie
    >>>>> nasze reklamy? No boi inaczej, to też strzelać by w ciemno wypadało albo po
    adresie maila ustalać, kto takie pytanie przysłał.
    >>>>
    >>>> I po tym widać jak naciągane jest to pytanie o zgodę na reklamę. Moim zdaniem
    >>>> takie pytania to ordynarna kryptoreklama i SPAM :-/
    >>>
    >>>
    >>> Trochę masz rację. No to wprowadzić obowiazek umieszczenia w tytule słowa
    REKLAMA. Zainteresowane osoby sobie ustawiają filtr i już.
    >>
    >> Nie ma zgody. (:-))
    >> Bo to oznacza, że spamer wygrał, i że koszt jego działaności rozkłada się na
    niezainteresowanych.
    >
    > No to wojna z wiatrakami, chyba, że dopisać do przepisu, że zabronione jest
    kierowanie zapytań, o wyrażenie zgody na przesyłanie reklam.

    Ależ definicja SPAMu jest bardzo klarowna: wystarczy dopisać, że każda informacja
    (1) niezamówiona, (2) niespersonalizowana, (3) wysłana na adres, który uzyskało
    się bez wiedzy użytkownika - jest SPAMem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1