  • Data: 2008-03-06 23:43:06
    Temat: Re: Na studia na prawo
    Od: "Roki" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym studiować prawo żeby zostać prokuratorem, albo dobrym
    prawnikiem. Czy mógłby mi ktoś obeznany napisać jak to mniejwięcej
    przebiega latami, czy dużo osób zdaje na prokuratora i czy ktoś z
    ulicy to znacz bez znajomości itp może to osięgnąć? Bo znam bardzo
    wielu takich co po prawie wylądowali na poczcie czy w gminnym
    urzędzie, czyli na niczym. Jeżeli sytuacja nie jest w tej kwestii zbyt
    dobra to znaczy że trzeba będzie rozejżeć się za czymś innym. Bo
    rodziny na takich stanowiskach to nie mam.
    Jak można to proszę uczciwie.

    Wszystko zależy od tego czy prawo Ci się podoba i czy chciałbyś to w życiu
    robić.
    Ja poszedłem na prawo bez zastanawiania się co będzie dalej - czy uda mi się
    zdać na aplikację, czy znajdę prace itp.

    Jedno jest pewne: Nawet jeżeli nie uda mi się ukształtować mojej kariery
    jako kariery prawniczej to nigdy nie będę żałował tej decyzji.
    Studia prawnicze oprócz możliwości niezłej pracy maja również szereg innych
    (bezcennych) zalet.
    Nie wiem czy tylko ja czy każdy student i absolwent (a później prawnik) tak
    ma, ale ja czuje się o wiele pewniejszą osobą, przede wszystkim zdaję sobie
    sprawę ze swoich praw i obowiązków, nie poddaje się tak łatwo i nabyłem
    wiele innych cech o których nie chce mi się rozpisywać.

    Wg mnie trzeba prawo "czuć" i jeżeli się to lubi to prędzej czy później coś
    się znajdzie.