  • Data: 2008-03-06 12:32:36
    Temat: Re: Na studia na prawo
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy dużo osób zdaje na prokuratora

    Ostatnio zapowiadane zmiany to redukcja przyjęć prokuratorów i sędziów, a co
    idzie pewnie i na te aplikacje. A wzmocnienie tzw. asystentów itp.
    urzędników wspomagających-też prawników. Choć na aplikacje jest więcej niż
    potem do pracy i potem jak nie przyjmą do pracy to sobie wisisz w tym
    systemie. Zresztą studia, aplikacja ... kope lat. A tu zmiany mogą być
    częste, bo od pewnego czasu się o tym mówi i nieraz majstruje, nie da się
    przewidzieć.

    >i czy ktoś z
    >ulicy to znacz bez znajomości itp może to osięgnąć?

    Pewnie, że może;) Pytanie z jakim prawdopodobieństwem;) Nie wiem z jakim.
    Pewnie na aplikacje z większym niż do pracy. Aplikacje są coraz bardziej
    obwarowane przepisami jeśli chodzi o dobór.