  • Data: 2010-10-31 13:19:43
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wromek wrote:

    > w kk wyczytalem, ze pow. 0,5 promila to jzu mozna isc siedziec na max
    > 2 lata wiec wydaje mi sie, ze propozycja prokuratora jest
    > megakorzystna, dobrze kminie?

    Bardzo korzystna.

    Ja bym takiemu delikwentowi poradził żeby się wykłócał, to może by mu
    przywalili więcej (bo 2 lata to śmiech na sali, jak tak ubzdryngolony
    siada za kółko, to na minimum 5 lat powinien dostać zakaz). Wiem, miało
    być bez biczowania, ale nóż się w kieszeni otwiera...

    --
    Pozdro
    Massai