eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: NSA orzekł że jest przypadek gdy można odebrać obywatelstwo pomimo KRP-34.2 › Re: NSA orzekł że jest przypadek gdy można odebrać obywatelstwo pomimo KRP-34.2 ["Polak" gorszego sortu?]
  • Data: 2024-06-10 10:46:35
    Temat: Re: NSA orzekł że jest przypadek gdy można odebrać obywatelstwo pomimo KRP-34.2 ["Polak" gorszego sortu?]
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz dopiero miałem czas na przeczytanie tego wątku. Podstawowy błąd,
    > to błędny tytuł artykułu i niezgodny nawet z jego treścią.
    > Najwyraźniej jego autor nie zrozumiał sytuacji prawnej i stąd
    > wprowadzający w błąd tytuł, a co za tym idzie ta cała dyskusja na tym
    > forum. Nikt nikomu nie odbiera obywatelstwa, bo jak celnie tu
    > zauważono zabrania tego Konstytucja RP.
    >
    > Zwróćcie uprzejmie uwagę, że ani Wojewoda, ani NSA nie odbiera temu
    > konkretnemu cudzoziemcowi obywatelstwa polskiego. Wojewoda jedynie
    > stwierdził, że gdyby wiedział przed przyznaniem mu go, że ten był już
> [...]

    Ja wcale nie czytałem, po prostu odniosłem się tylko przedstawionej
    sytuacji bez wnikania w nią czy ona prawdziwa czy nie. A sprawy
    wyglądają tak że w Polsce nadawanie obywatelstwa staje się bezwarunkowym
    standardem, nowi 'Polacy" tworzeni są maszynowo, pod wpływem chwili.
    Tak że ktoś powinien za to wziąć odpowiedzialność, a państwo powinno
    mieć możliwości odwoływania podjętych złych, szkodliwych decyzji.