  • Data: 2005-03-04 19:01:26
    Temat: Re: NIe zapłaciłem kablówki i...
    Od: "mirba" <m...@d...elk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, dzięki. Pewnie niedługo minie termin.Pozdrawiam
    Mnie straszyli jakimis dziwnymi wezwaniami do zaplaty (listy zwykle, nie
    polecone), pozniej przekazali moj dlug (80 zł) firmie rewindykacyjnej
    (nielegalnie, bez mojej zgody). Ci znowu mnie straszyli telefonami i
    wezwaniami (tez nie byly polecone). Od 4 miesiecy na razie mam spokoj. W
    razie czego wszczynam proces cywilny o bezpodstawne przekazywanie moich
    danych osobowych (nazwisko, adres, itd.). Trzeba po prostu ich
    przeczeekac....