    From: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIEPRAWNE(?) POKAZANIE W TVP
    Date: Tue, 10 Dec 2002 13:55:36 +0100

    Mon, 9 Dec 2002 20:59:48 +0000 (UTC), owca <r...@t...pl> pisze:

    >moja znajoma zgodzila sie zeby niemiecka tv zrobila z nia reportaz (jako
    >jedna z glownych wystepujacych tam osob) - zgodzila sie bo obiecali, ze to
    >pojdzie TYLKO w tej lokalnej niem. tv - pare dni temu poscila ten reportaz
    >TVP2 - oczywiscie nikt nawet nie probowal sie skontaktowac, by prosic o
    >zgode.
    >- czy jest jakas podstawa prawna by zaskarzyc TVP2 o bezprawne
    >wykorzystanie wizerunku osoby
    >- czy lepiej w sprawie wynagrodzenia za udzial
    >- czy mozna oskarzyc o szkody moralne - wyemitowanie tego filmu w Polsce
> [...]

    Czy podpisała jakikolwiek dokument? Nie wiem jak niemieckie,
    ale polskie TV raczej tego unikają. Jeżeli podpisała, to co ma
    tam napisane? Jest napisane, że to będzie emitowane tylko
    na terenie Niemiec? (nie sądzę, bo co z TV satelitarną, jakby
    to obeszli?). Jeśli ma, to niech czyta - jaki był zapis.
    Podaj na grupę - można się pobawić.

    Jeśli nic nie ma - to ta niemiecka TV normalnie ją oszukała i tyle.
    --
    pozdrawiem serdecznie
    Andrzej Garapich

    Kto w młodości był socjalistą