  • Data: 2008-01-09 01:20:39
    Temat: Re: NIE-możność NIE-przedłużenia umowy!!! [Orange-MIX]
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Seryozha <S...@o...onet.eu> napisal:
    > A więc reasumując, tak nieco praktyczniej, co powinna zrobić moja mama kiedy
    > otrzymała od pracownika "salonu" tak stanowczą odmowę NIE-przedłużenia
    > umowy?

    a) Wziac do reki regulamin, ktory *musiala* dostac i poszukac
    punktow dotyczacych rozwiazania umowy.

    b) napisac pismo w stylu:
    "Na podstawie par.x pkt.y "Regulaminu swiadczenia uslug
    telekomunikacyjnych przez firme X" wypowiadam z dniem dd.mm.rrrr
    ze skutkiem na dzien dd.mm.rrrr umowe o swiadczenie uslugi polaczen
    telefonicznych.

    c) zlozyc w salonie z potwierdzeniem na kopii; w przypadku odmowy
    zazadac wpisania na podaniu odmowy wraz z podpisem odmawiajacego -
    wtedy wyslac pismo na adres operatora listem poleconym wraz
    z informacja o odmowie przyjecia pisma w salonie.

    d) z reguly po zakonczeniu nastepnego okresu rozliczeniowego - nie
    dluzej niz 30 dni od wypowiedzenia - jestescie rozwiedzeni z operatorem.

    > Czy jeśli umowa jest nieważna to znaczy, że można ją teraz po prostu za taką
    > uznać, przestać płacić i korzystać z numeru, wnieść przy tym stosowne
    > pismo-oświadczenie - a przy wszelkich roszczeniach windykacyjnych,
    > sądowych wtedy zwyczajnie zaakcentować nieważność umowy?

    Nie tak od razu. W umowach na czas nieokreslony obowiazuja okresy
    wypowiedzenia. Poczytaj w regulaminie.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek