  • Data: 2017-02-07 06:31:19
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2017 o 20:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > I wykasuj te wszystkie torrenty ;-))
    >

    > -----
    przebadac.

    Dysk zaorany i postawiony świeży Mint 18.1.
    Może do empetrójek się nie przyczepią? :)

    No, ale jak już pisałem, policja nie wykazała zainteresowania sprawą i
    czekam na jeszcze jedną odpowiedź z banku. Mają 30 dni na to i z tego co
    widzę, zwyczaj odpowiadania w ostatnim dniu:)

    NEST - Darmowe konto... hehehehe :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: