eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoN TV Dekoder nagrywanie odmowa reklamacjiRe: N TV Dekoder nagrywanie odmowa reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Arturro" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: N TV Dekoder nagrywanie odmowa reklamacji
    Date: Sat, 11 Jun 2011 10:21:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <isv8id$ahk$1@news.onet.pl>
    References: <issopa$1oi$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-230-203-57.lublin.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1307780493 10804 89.230.203.57 (11 Jun 2011 08:21:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Jun 2011 08:21:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:680224
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:issopa$1oi$1@mx1.internetia.pl...
    > Szanowny Panie,
    > informuję, że wniesiona reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie.
    > W kwestii problemów z funkcjonowaniem Turbodekodera HD wyjaśniam, że we
    > wskazanym przez
    > Pana terminie telewizja nowej generacji n nie odnotowała awarii,
    > skutkującej ograniczeniem dostępu do świadczonych
    > usług.
    >
    > Ponadto informuję, że w przypadku nieprawidłowego działania sprzętu
    > dekodującego służą Konsultanci
    > telefonicznego Centrum Abonenta. Natomiast w przypadku stwierdzenia usterki
    > Abonent zobowiązany jest do
    > dostarczyć dekoder i kartę dekodującą do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i
    > Serwisu
    >
    > W opisanym przez Pana problemie pomocne może być przywrócenie ustawień
    > domyślnych dekodera
    >
    ODPOWIEDŹ PRAWIDŁOWA.
    Kulturalnie napisali ci: spadaj naciągaczu!

    Tobie to się we łbie poprzewracało!!!
    Pewnie następny rok za darmo powinieneś dostać, a dekoder nowy powinien przywieść ci
    serwisant i na kolanach przepraszając podłączyć go?!!!!
    Spadaj na drzewo ze swoimi problemami!!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1