  • Data: 2007-05-06 15:07:37
    Temat: Re: Mycie auta pod blokiem/ domem.
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to może go wychować na myjni.
    >
    > Poza tym -- wychowuje namawiając do syfienia?

    Dlaczego mycia auta to syfienie? Nie rozumiem Twojego rozumowania.

    Myje auto na podwórku samą wodą. Bez żadnej chemii. Zużywam 30-50 litrów
    wody. I ta woda zlatuje na trawnik i sobie wsiąka.

    Jadę na myjnię. Płacę 5 albo 15 - mam nałożone masę wosków i nabłyszczaczy,
    które kiedyś trzeba spłukać - choćby deszczem i to spłynie do ziemi.

    Na moje oko mycie na moim podwórku jest mniej syfiące niż mycie na myjni. A
    i dzieciak ma zabawę przy tym.

    A apropo mycia auta przed domem w jakimś programie nie tak dawno -chyba
    informacje na polsat - polsat2 było powiedziane, że za mycie na własnej
    posesji grozi mandat chyba 200 zł. Nie kojarzę czy była mowa o jakiejś
    konkretnej gminie czy to ogólnie było. Musi być teren przygotowany -czyli
    woda spływa do kanalizacji

    --
    PawełJ