    From: "Danusia" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Date: Thu, 17 Dec 2009 08:35:32 +0100

    news:hgbknh$d5r$1@node2.news.atman.pl...

    > Juz to widze jak ten pies sie przepracowal. A 1500 zlotych emerytury przez
    > kolejne 45 lat to daje teraz bez waloryzacji kwote
    > 810.000 zlotych. I kto za to zaplaci ? Jak cale zycie trwa 80 to pracowac
    > sie powinno 40 a nie 15!

    Bredzisz facet. 40% i 1500 zł to oznaczałoby że na rękę miał 3750 zł
    (ostatnie zarobki w policji).

    > Jak do tego doda sie, ze przyrost naturalny mamy ujemny, ze wyciagajacych
    > reke po emerytury, renty, zasilki jest oraz wiecej a
    > pracujacych coraz mniej. jak sie dolozy do tego fakt, ze niebawem wiecej
    > osob bedzie konczyc kariere zawodowa niz zaczynac to ja juz
    > widze ten system za 30 lat. Pieprznie wszystko.

    Dalej powtarzasz brednie innych. Od trzech lat mamy dodatni przyrost, a dwa
    jeszcze wcześniejsze byly zerowe. I to nie dlatego że emeryci umierają na
    potegę lecz dlatego że na porodówkach nie ma miejsc a o miejscu w
    przedszkolu dla dziecka to możesz pomarzć.
    Tylko że te dane nijak nie przystoją do teori różnych polityków i pseudo
    naukowców.