  • Data: 2009-12-17 08:27:48
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak tak dobrze w policji to wstąp jak najszybciej, na co czekasz.
    Posiedzisz
    > za biurkiem od 7-15 przez 15 lat a potem bedziesz miał emeryture wyższą od
    > średniej krajowej, więc do 80 lat życia tylko dolce vita.

    taaaaaaa. Juz sie widze. Przebywanie zima w temperaturze +13 st bo
    oszczednosci. Brak mozliwosci grzania czajnikiem elektrycznym bo
    oszczednosci. Nic tak nie cieszy jak patrol pieszy bo oszczednosci na
    paliwie. Jak przejade ponad limit to raport. Jak chce urlop to musze brac
    zwolnienie bo urlopu nie dostane. Jak jestem kobieta w ciazy to nie moge
    pracowac za biurkiem bo nie ma miejsc tylko musze pracowac w patrolu wiec
    biore zwolnienie.

    No sa tez plusy:
    - moge jechac autem ponad dozwolona predkosc i gowno mi koledzy zrobia
    - moge parkowac gdzie popadnie
    - moge czasami jak mam nerwa kogos podczas zatrzykmania pobic i sie
    rozladowac na nim i tak mi nic nie zrobioa
    - jak mi ktos podpadnie to moge przywalic mandat za fikcyjne wykroczenie
    - ktos tez moze byc pod wplywem jak tak powiem albo przejechac na czerwonym
    bo kolega z radiowozu tez oswiadczy, ze taka byla prawda
    - jak trzeba wjechac na zakaz nie ma problemu
    - jak trzeba zaparkowac na miejscu dla iwalidow to nie ma problemu
    - jak trzeba wjechac do rynku na frytki to nie ma problemu
    - jak mi zone/.meza zlapie kolega z pracy na wyprzedzaniu pod gorke, na
    podwojnej ciaglej z przekroczeniem dozwolonej predkosci o 60km/h co
    doprowadzilo niemal do zderzenia czolowego to bedziemy sie smiac przy wodce
    pozniej no bo mandat nie przystoi

    coprawda czasami trzeba lizac dupe komendantowi ale generalnie jak sie nie
    wychylasz to wszystko powyzsze da rade. Zle jest jak podkablujesz kolegow
    albo komendanta, ze ten nie ma nalepki, blachy albo jedzie na podwojnym
    gazie. Wtedy na bank zaraz wylecisz albo za korupcje, albo za kradziez z
    policyjnego magazynu (bo kogos trzeba wywalic)

    Mam znajomych w policji i wiem jak jest. Nie twi3erdze, ze kazdy to bandyta
    ale wystarczy, ze 10% jest burakami i prostakami i dostaja mala wladze do
    reki. Pojawiaja sie wtedy dziwne problemy z chorymi ambicjami.

    Icek