    From: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mozliwosc zwrotu towaru w 7 dni
    Date: Sun, 19 Feb 2006 15:24:23 +0100

    W dniu 2006-02-18 17:57, witek napisał(a):

    > USTAWA
    > z dnia 2 marca 2000 r.
    > o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    > wyrządzoną przez produkt niebezpieczny1)
    > Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271

    Witam ponownie, wyslalem gosciowi tekst tej ustawy wraz z zapytaniem czy
    najpierw odeslac mam mu towar czy on przeleje pieniadze i otrzymalem od
    niego jedynie taka odpowiedz:

    "wiec zostanie on wymieniony na nowy egzemplarz, zaraz po otrzymaniu od
    pana przesylki."

    Nie satysfakcjonuje mnie to, poniewaz wiem juz, ze wszystkie modele tego
    typu maja wymienione przeze mnie wady.

    Dodam iz towar byl zakupiony za posrednictwem allegro w firmie
    mieszczacej sie w Gdyni.

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515