  • Data: 2008-11-06 17:10:02
    Temat: Re: Motorola chce zakazać sprzedaży telefonu na aukcji
    Od: "Marcin Guzik" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "L" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:geq7c4$n4g$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bicie piany o zakaz sprzedaży doda mu tylko reklamy.
    >
    > Zacznijmy od tego kto to kupi.
    > Potencjalni klienci nie zajmują się sprzedawaniem i kupowaniem takich
    > gadżetów na bazarach.
    > Ewentualnie ogrodnikowi czy pokojówce mogą sprezentować, jak się znudzi.
    >
    > Chcielibyście ten cud za $2000 ?
    > Ja nie. Nie ma w nic, co dla mnie warte byłoby nawet 1/10 tej ceny

    Ja bym nie chcial za darmo ;)
    V70 to tez miala byc rewelacja, a mial tylko ladny wyglad, technicznie po
    pol roku sie rozlatywal,
    o funkcjonalnosci nie wspomne...

    Moze do nich dojdzie kiedys, ze to im ktos laske robi kupujac te badziewa
    razory, srazory -
    wszystkie gowna rozkladane na jedno kopyto - zgoda v3 to byl jakis przelom w
    dezjanie telefonow
    ale kolejny klon z kretynska nazwa juz sie robi nudny (nie pisze tu akurat o
    Aura, ale ogolnie ubolewam nad portfolio Motoroli)
    Popracowali by lepiej nad intuicyjnoscia menu i piskiem padajacej baterii a
    nie wymyslali cuda na kiju.
    Zreszta jeszcze z rok czy dwa i pewnie dzial telefonow Motoroli padnie ;)

    Marcin
    www.mmphone.pl