  • Data: 2009-05-15 13:00:34
    Temat: Re: Monopol w dostępie do kablówki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gujogi$nfl$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > no widzisz, a ja znam sprawe z obu stron, na moim osiedlu (duza
    > spoldzielnia) tez do pewnego momentu byla tylko jedna kablowka, jednak
    > zarzad zostal wydupiony, nastapily zmiany i teraz sa dwie i wchodzi 3, i
    > to na warunkach spoldzielni, dodatkowo kiedys pracowalem w jednej z
    > duzych sieci kablowych i jest dokladnie tak jak napisalem, duze
    > osiedla/spoldzielnie oplaca im sie okablowywac jesli jest konkurencja,
    Myślę, że bardziej by się opłacało gdyby konkurencji nie było. Monopol
    zawsze daje większe zyski, dlatego istnieje potrzeba instytucji i uregulowań
    antymonopolowych. Chyba więc nie w tym zasadnicza rzecz.

    > bo jest na malym terenie duza ilosc klientow, co innego male wspolnoty czy
    > osiedla domkow jednorodzinnych
    Być może coś więc w tej materii zacznie poprawiać, czego bym chciał dla
    własnej choćby wygody.

    --
    Jotte