  • Data: 2007-08-28 09:19:35
    Temat: Re: Monitoring poza budynkiem
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-08-2007 o 10:42:28 <n...@g...com> napisał(a):

    > Dlaczego idąc miejską
    > ulicą, która w zupełności nie jest własnością banku, muszę się godzić
    > na każdorazowe utrwalenie mojego wizerunku? Skąd ja mogę wiedzieć, co
    > bank z tymi taśmami robi? Może jakiś ochroniarz podnieca się na mój
    > widok? Albo jak widzi, że się całuję, to wrzuci ten kawałek na
    > YouTube?

    To teraz zamien sobie ta kamere na staruszka, ktory wie, ze codziennie o
    6.50 idziesz do pracy i sie podnieca na Twoj widok, gdy patrzy przez okno.
    Albo wyobraz sobie, ze ta kamera to tylko straszak - imitacja. Wolno im
    udawac, ze Cie podgladaja? Jakie masz dowody na to, ze obraz jest
    rejestrowany?

    > Oczywiście, z całowaniem założyłem hipotetyczną sytuację. Jakim prawem
    > bank wkracza w sferę, do której, moim zdaniem, nie powinien mieć
    > prawa? Nie jestem klientem banku, nie chcę mieć z nim nic wspólnego,
    > ani być na jego taśmach. Proste chyba?

    Ale co mozesz na to poradzic? I co maja poradzic np. wlasciciele
    filmowanych budynkow? Albo Zarzad Drog Miejskich... w koncu ich wlasnosc
    tez filmuja? Gdyby stosowac Twoja koncepcje ochrony wizerunku wolno byloby
    tylko flmowac czyste niebo. Ze zdjec trzeba wymazac wszystkich ludzi i
    wszystkie budynki.

    Poza tym, calujac sie mozesz popelniac wykroczenie z KW art. 140 lub 51,
    czyli dopuszczac sie wybryku nieobyczajnego lub powodowac zgorszenie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.