  • Data: 2007-08-28 12:43:12
    Temat: Re: Monitoring poza budynkiem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    n...@g...com wrote:

    > Nie przeszkadza mi to, dopóki nie utrwala mojego wizerunku na kliszy,
    > karcie pamięci lub kasecie.
    > I nie robi tego ostentacyjnie w stosunku do wszystkich przechodniów.

    Straszne. Czy skarżyłeś się już swojej mamusi?

    [ciach]

    > Zarejestrowany obraz z kamer monitoringu to nie jest sterta prywatnych
    > kaset. W przypadku monitoringu na zewnątrz rejestruje się wszystko i
    > wszystkich. Wizerunek, numery rejestracyjne. Bo przecież kamera jest
    > wycelowana tak, żeby widać było twarz. Jakim prawem ktoś rejestruje

    No i prawidłowo. Jak napadniesz na bank - będzie można cię rozpoznać :)

    > to, że po drugiej stronie ulicy całuję się w klatce schodowej albo że
    > codziennie o 6.50 idę na przystanek autobusowy? Dlaczego idąc miejską
    > ulicą, która w zupełności nie jest własnością banku, muszę się godzić
    > na każdorazowe utrwalenie mojego wizerunku? Skąd ja mogę wiedzieć, co

    Nie musisz. Możesz np. założyć papierową torbę na głowę.

    > bank z tymi taśmami robi? Może jakiś ochroniarz podnieca się na mój
    > widok?

    Strach pomyśleć jak ci skacze ciśnienie, jak zobaczysz, że ktoś PATRZY
    na ciebie ;->

    > Albo jak widzi, że się całuję, to wrzuci ten kawałek na
    > YouTube?

    Albo jak ktoś wjedzie w ciebie specjalnie samochodem?

    > Oczywiście, z całowaniem założyłem hipotetyczną sytuację. Jakim prawem
    > bank wkracza w sferę, do której, moim zdaniem, nie powinien mieć
    > prawa? Nie jestem klientem banku, nie chcę mieć z nim nic wspólnego,
    > ani być na jego taśmach. Proste chyba?

    A teraz uświadom sobie, że ktoś - czy chcesz czy nie - teraz przeczyta
    te twoje żałosne lamenty w internecie...

    > Tak też myślałem. Dlatego mam pewien pomysł.

    Najpierw zapoznaj się z Art.51 KW :)